راهنمای خرید ملک در ایران برای اتباع خارجی

  • ملک مانا توسط ملک مانا
راهنمای خرید ملک در ایران برای اتباع خارجی

راهنمای خرید ملک در ایران برای اتباع خارجی

ایران همواره یکی از مقاصد سرمایه گذارای برای سرمایه داران خارج از ایران بوده است. یکی از دلایل این امر، ارتباط مستقیم قیمت ملک با قیمت دلار است. ارزش ملک در ایران، با ارزش ارز برابری کرده و همواره قیمت خانه، آپارتمان، زمین و ویلا با تغییرات قیمتی دلار یا ارز تغییر میکند.

شناخت شهرهای ایران برای سرمایه گذاری

بسیاری از شهرهای ایران جهت سرمایه گذاری با اهداف متفاوت، برای ایرانی های خارج از کشور، یا اتباع خارجی مناسب هستند.
بعنوان مثال: شهرهایی مانند یزد، کرمان و اصفهان دارای ارزش باستانی بوده و جزو میراث فرهنگی کشور بشمار می آیند. شهرهای مشهد و تبریز، از نظر کیفیت شهرسازی و موقعیت آنان، ارزش بالایی در ایران دارند و سرمایه گذاری در آن بسیار مرسوم است.

ویلاهای واقع شده در شهرهای شمال کشور مانند: مازندران، گیلان و گرگان، با توجه به شرایط آب و هوایی مناسبی که دارند، همواره مورد استقبال خریداران و سرمایه گذاران حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی مانند عراق، عربستان، امارات، بحرین و کویت بوده اند.

اما کلانشهر تهران، شهر تهران همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بوده و به نوعی نبض بازار املاک کشور تعیین شده است. به طوری که قیمت املاک تهران را به عنوان شاخصی برای محاسبه قیمت مسکن، به حساب آورده و بانک مرکزی، در پایان هر ماه، به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بازار مسکن پایتخت می پردازد.

ارائه خدمات ملکی به اتباع خارجی

ملک هفت موقعیتی را فراهم کرده است که اتباع خارجی از طریق آن میتوانند به راحتی خدمات ملکی خود را دریافت کنند. کارشناسان ملک هفت، برای اولین بار توانسته اند با ارزیابی املاک مختلف، بهترین گزینه خرید خانه را برای اتباع خارجی یا ایرانیان خرج از ایران پیشنهاد بدهند. ایرانیان مقیم کشورهای دیگر به راحتی میتوانند تمام امور مربوط به سرمایه گذاری ملکی در داخل ایران را به کارشناسان مجرب ملک هفت بسپارند.

مقایسه ملک ها

مقايسه كردن